2013. október 25., péntek

sajnálom:(

sziasztok!..mint most látjátok nem új résszel jelentkeztem,mert van egy nagyon rossz hírem..bezárom a blogot..Hogy miért is?az személyes dolog,hála egy valakinek..
nagyon szerettem ezt a történetet írni,hiába csak a 6. részig..volt 8 lelkes olvasóm is,akik mindig a lelket öntötték belém az írásban.mindig jött egy újabb és újabb ihlet,és mindig sok sk lelkesedéssel írtam azokat.hiába van sok dolgom mostanában,de mindig is próbáltam úgy időzíteni(hogy melyik napon érnék rá)..próbáltam olyan szereplőket keresni a Wake me up!-hoz ami máshol szinte nincs..de hát sajnos ez van emberek..
de nem sokára nyitok egy új blogot,amiben majdnem ugyan ezek a szereplők vannak,és sokkal horrorisztikusabb lesz..:)eléggé elszomorodtam,de még egyszer elmondom:személyes,hogy miért zárom be.és nem azért mert már meguntam az írását..:( The End.:(

bye:Milky Ł

1 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy bezárod, pedig imádtam a történetet azt ahogy írsz és úgy mindent. És sok sikert a kövi bloghoz.

    VálaszTörlés