2013. szeptember 28., szombat

.::Larry viszály::.4.rész

sziasztook:))egy pár nap késéssel,de megírtam a 4.részt:))ma lecsófesztiválon voltam,és kb egy órája értem haza,szóval el vagyok fáradva:DDde azért megírtam,mert nem akartam az olvasóimat váratni .:))ebben a részben sok a váratlan fordulat,kicsit rövidebb is mint a többi,szval remélem elnyeri valakinek a tetszését:DD(szerény véleményem szerint eléggé nem jó lett ez a rész,de itt csak a ti véleményetek számít:DD)jó olvasást:33
 

~Samantha Valley~

Neki támaszkodtam a kocsinak,majd unottan figyeltem az előttünk elszáguldó autókat.Nagyon fáztam,de nem akartam visszaülni a kocsiba.Megkaptam Harry-től a vastag,fekete dzsekijét,majd felhúztam magamra.Odaállt mellém,és ugyan azt csinálta amit én.Nézett össze vissza.Hogy miért is szálltam ki a kocsiból?Én magam sem tudom pontosan.Harry-vel még a kocsiban egymásra néztünk,én meg nem tudtam mit csináljak.Nem tetszhet nekem,nem!De volt egy pont,ahol már nem bírtam tovább.Gyorsan be kellett szállnom a kocsiba,mert már úgy éreztem le fagy mindenem.Harry is követett,majd beült mellém.
-Nagyon furcsa vagy..-szólalt meg Harry-Mi a baj?
-Nekem semmi.-mondtam,közben Harry-vel ellentétes irányba fordítottam a fejemet.Furcsa volt az egész.
-Látom rajtad,nem akarsz róla beszélni?-kérdezte,majd megfogta a kezemet,amit rögtön el is húztam.Kérdő tekintettel néztem felé,majd hirtelen meghallunk egy telefon csörgetést Harry IPhone-ján.Mindketten felugrottunk,majd kapkodtunk össze vissza,és felvette.Louis volt az.
-Szia,de jó hogy hívsz!-mondta,majd kihangosította.
-Hol vagytok?-szólt bele Louis,közben Harry-vel egymásra néztünk.
-Kifogyott a benzin,és már vagy két órája itt vagyunk az autópályán!
-Miért nem hívtatok?
-Mert nincs pénz a telefonunkon.-válaszoltam Louis-nak Harry helyett,aki már az ujjait rágta idegességében.
-Azon az autópályán ahol egyszer Niall miatt meg kellett állnunk,mert kidobta a traccsot?-kérdezte Louis,mire én egy undorodó fintort vágtam rá.
-Igen,ott!El tudsz jönni értünk?-válaszolta Harry,majd magában el kezdett nevetni.
-Viszek benzint is!-mondta,majd elköszöntünk tőle.Miután letettük a telefont,nagyon meg voltunk könnyebbülve.Az idegesség elszállt,viszont valamire figyelmes lettem.Harry-vel szorosan egymás kezét fogjuk,és egyikőnk sem szándékozott elvenni onnan.
-Miért fogjuk egymás kezét?-kérdeztem felvont szemöldökökkel,majd Hazza összekuszált tekinetére lettem figyelmes.
-Nem tudom.Mert jó?-válaszolt,majd helyette elvettem onnan a kezemet.Öt perc elteltével egy kocsira lettünk figyelmesek,ami mögénk állt.A visszapillantó tükörből lehetett látni,hogy Louis volt az.Harry-vel kiszálltunk az autóból,majd örömömben megöleltem Louis-t.Hozott benzint Harry autójába,majd megtöltötték.

~1 héttel később~
 (Samantha Valley)

Eltelt egy hét,hogy a One Direction-nél lakunk Ameliával.Szerencsémre a húgom a papánk kitartó,és erős képességét örökölte,így sokkal tűrhetőbben viselkedik mint más vele egykorú lány.De valójában nem csak erről van szó,hanem arról,hogy mennyire bírja a szüleink nélkül.Sokkal felszabadultabb,és vidámabb lett,mint eddig is volt.Vele együtt én is.De akadt azért egy apró probléma:Harry.Nagyon szeretem,mint az egyik legjobb barátomat,de nagyon furcsán viselkedik.A jelenlétemben nagyon feszült,és ideges,de nem tudom miért ilyen.
Péntek reggel van.Ez a nap régen számunkra maga volt a rémálom.Ezen a napon volt az utolsó tanítási nap a héten,így a munka otthon sorjában követte egymást.Minden pénteken.Nagyon jó belegondolni,hogy már nem otthon kelek,hanem itt,ami miatt hatalmas kő esett le a szívemről.Megkönnyebbültem,hogy itt nem rabszolgaként kezelnek.Felálltam az ágyamról,majd nagy nehezen kivánszorogtam a szobából.A fürdőszoba felé vettem az irányt.A villany égett,de senki sem volt ott bennt.Vagy még is?Az ajtó mögül ki jött valaki.
-Louis?!-kérdeztem lesokkolva,amikor végig néztem rajta.Csak egy fehér színű gatyában állt előttem.Épp vetkőzött.Nem tudtam mit akar,de nagyon tetszett a látvány.Furcsa érzés.
-Én?-mosolygott szerényen.
-Bocsi,nem tudtam,hogy van bent valaki.-mondtam kicsit összezavarodva.-Megyek is ki!-mondtam,mire megakadályozott.Megfogta a kezemet,majd visszahúzott a fürdőszobába.Becsukta az ajtót.-Mit művelsz Louis?
-Azt szeretném,ha bent maradnál velem!-mondta,majd megharapta az alsó ajkát.
-Miért?-kérdeztem,mire nem kaptam választ.Egyre közelebb jött hozzám.Átkarolta a derekamat,majd teljesen magához húzott.Kirázott a hideg,amikor a szánk összeért.Csókjától teljesen úgy éreztem magamat,mint egy álomvilágban.Még soha nem éreztem ehhez hasonlót.Az első csókom.Amikor már mindketten elhúztuk a fejünket,Louis mosolygott,majd lehajtotta a fejét.Teljesen le voltam sokkolva,de nem tagadom,nagyon élveztem ezt.Csak egy csók volt,de hihetetlen.
-Bocsi nem akartalak kellemetlen helyzetbe hozni.-mondta,mire én megráztam a fejemet.
-Nem,nem zavartál össze,ez..-mondtam,majd elakadtam.Fogalmam sem volt mit mondjak.-Jó volt.-kiböktem,mire Louis megint elmosolyodott.Hihetetlenül kavarognak az érzéseim.Nem tudom,de az érzés ami rajtam át jár,nagyon hasonlít arra az érzésre,amikor szeretsz valakit.Louis-t szeretem,mert az egyik legjobb barátom.Az első.De mi folyik itt?Mert ez nem csak baráti szeretetnek tűnik.
-Akkor?-kérdezte Louis egy pár másodperc csend után.
-Akkor?-kérdeztem viszont.Megint közelebb jött hozzám,majd egy forró csókot nyomott a számra.Ez már nem csak egy átlagos csók volt.Ez elég vadnak tűnt.Neki nyomott a falnak,majd ott folytattuk a csókolózást.Figyelmes lettem arra,hogy az egyik kezét  elveszi,és kinyitja a fürdőszoba ajtaját kivezet,majd megint neki nyom a falnak.Egy hang szakította félbe az egészet.Egy hang,amit ebben az esetben nem igazán vártam.
-Mi ez?Mi folyik itt?-kérdezte Harry ledöbbenten,mire Louis-al nem tudtunk mit mondani.
-Ez nem az aminek látszik,esküszöm!-mentegetőzött Louis,mire Harry lecsillapításként vett egy nagy levegőt.
-Még is mi más?Miért vagy félmeztelenül?-kérdezte megint,amire már nem várta meg a választ.Elrohant,én meg elgondolkoztam valamin.Miért zavarja ennyire Harry-t?Szeret?Aggódva figyeltem a lépcső felé.
-Utána megyek!-mondta,majd adott egy csókot.Elment a szobájába átöltözni,én meg lementem a nappaliba,ahol már mindenki meglepődötten figyelte Harry-t.Liam nyugtatta,valamint tartotta vissza őt,de nem sok sikerrel.
-Harry várj!-kiáltottam neki,de már nem hallotta meg.Louis szaladt le a lépcsőn.Fel volt öltözve,így simán utolérhette még Harry-t.Elköszönt,majd megint kaptam tőle egy puszit,mielőtt elment volna.A többiek ezek után nem tudtak mit szólni,csak tátott szájjal figyeltek rám.Na,ez kellemetlen volt.
-Te és Louis?-kérdezte döbbenten Zayn.
-Igen.-bólogattam-Szerintem..-tettem hozzá még,bár ehhez nem volt egyáltalán szükség.
-Samantha,ez nem volt túl jó gesztus tőletek.-mondta Niall,majd mind a hárman rábólintottak.Kérdően néztem feléjük.
-Harry..-vágott bele Liam egy nagy levegővétel után-Harry szeret téged!
-Micsoda?-kérdeztem,majd teljesen sokkos állapotba kerültem.Te jó ég mit tettem!

~Louis Tomlinson~

Elmentem megkeresni Harry-t.Eleinte fogalmam sem volt róla,hogy hol is kezdjem.Mindenesetre felvettem a napszemüvegemet,és felhúztam a kapucnimat,hogy ne ismerjen fel senki.Sokat gondolkoztam,és nagy hibát követtem el.Harry egész héten át nem is beszélt másról,csak róla.Samantháról.Szereti őt,de én is.Már régen megegyeztünk,hogy egy lány miatt nem fogunk vitázni,és hát igyekszem ezt elkerülni.
Először a London Eye-nál kezdtem keresni Harry-t,ahová általában mindig megy,hogyha nincs jó kedve.Érdekes módon nem volt ott,se a környékén.Ekkor eszembe jutott,hogy a parkban kéne keresnem.Elindultam oda,és amikor ott voltam szétnéztem minden hol.Talán a hely egyik legkihaltabb területén sétáltam,amikor a telefonom üzenetjelzőjére lettem figyelmes.Harry írt,miszerint forduljak meg.Lassan megfordultam,és vagy két méterrel előttem ott állt Hazza egy üveg piával a kezében.
-Harry?Minden rendben?-kérdeztem tőle,mire ő közelebb jött.Nagyot nyeltem,mert dühös volt.
-Hogy lenne minden rendben te szemét?!-kiabálta nekem mély,haragos hangján ami nem vezethet jóra.Nem volt magánál.
-Tudom hogy rosszat tettem de Harry,nézd el kérlek!-mondtam,majd hátráltam.A tekintete dühös volt,de nem féltem,hiszen már volt ilyen.Persze most sokkal komolyabb dologról van szó.Egy lányról.Aki miatt sosem vitáztunk.
-Tudtad jól hogy szeretem,erre mit látok ma reggel?Csalódtam benned!-mondta,majd öklendezni kezdett.Szerencsém volt,hogy nem hányt le.
-Nem vagy normális!Leiszod magadat egy lány miatt,akit alig ismersz?-mondtam,majd megszorította a kezemet.
-Ismerem!Fogalmad sincs róla,hogy mennyit beszéltünk!-kiabálta,mire én próbáltam lecsillapítani,nem sok sikerrel.Arcba öklözött,ami következtén a földön heverésztem.Kezdtem félni,hiszen Harry részegen nagyon nincs magánál.Agresszív,és ez kiváltja belőle az erőszakoskodást.Mindent szét akar dobálni,és embereket akar verni ilyenkor.Így hát nincs sok szerencsém az elmeneküléshez.Mikor felültem volna,Hazza megakadályozta.Rám ült,majd lefogott.Kicsit sem volt félreérthető,de nem tudtam kiszabadulni.
-Szállj le rólam ember!-kiabáltam,majd egy újabb ütést éreztem az arcomon,ez után nem emlékszem semmire.

~Harry Styles~

Mielőtt bárki is félreértené,nem voltam részeg.Vettem egy Votkát,de csak azért,hogy megijesszem.Mindvégig megjátszottam magamat.Kivéve a haragot.Borzalmasan dühös voltam rá,és nem tudtam magamon uralkodni.De borzasztóan szégyelltem magamat,hogy a legjobb barátomnak ártottam.Soha nem néztem ki magamból azt,hogy ezt teszem egy lány miatt vele.Felálltam Louis-ról,majd ránéztem.Idegességemben nekivágtam az üveget egy fának,majd morogtam magamban.Mint egy idegbajos srác.Talán egy betegosztályon van a helyem?
Nem akartam,hogy engem vádoljon mindenki.Letérdeltem Louis-hoz,majd tárcsáztam a mentősök számát.Idehívtam őket,majd letettem a telefont.Egyszer csak hangokat hallok magam mögött,még pedig egy kislányt és az anyukáját.Kicsit ijedten,de mind a ketten iderohantak.
-Te jó ég mi történt vele?-kérdezte a nő,mire megpillantottam a kislányon a ruháját,amin mi voltunk.A One Direction.Fogalmam sem volt mit mondjak.A kislány szemeiből kifojt néhány könnycsepp.Nem akartam hazudni,de nem akartam azt sem,hogy lesokkoljam.Hazudnom kellett megint.
-Megverték.Pár perce hívott ide,és így találtam rá.-hazudtam,majd a mentőkre lettem figyelmes.Mindannyian iderohantak,és Louis-t vizsgálták,majd elvitték.Nem bírtam tovább.Az én szememből is kicsordult néhány könnycsepp.Majd haza indultam.Furdalt a lelkiismeretem,és nem tudtam mit csináljak.Nem akartam haza menni.
    

3 megjegyzés: